top of page

דלקת בדרכי השתן טיפול מידי

Обновлено: 20 февр. 2023 г.









כדי לקבל תוצאות מידיות בטיפול של כל מחלה לרבות דלקת בדרכי השתן צריך לדעת מה הוא גורם למחלה. מספיק לסלק את הגורם ומערכת החיסון מיד תצליח להתגבר על מחלה.


לרפואה המודרנית אין תשובה חד משמעית מה הוא גורם, המוביל להתפתחות דלקת בדרכי השתן לכן גם הטיפולים אינם מביאים לתוצאות מידיות וגם מאופיינים בהתקפים חוזרים.


על פי המחקר של ורבורג, רופא וביוכימאי גרמני, חומציות תקינה של הגוף pH היא מעט בסיסית, נע בין 7.35 ל-7.45. על פי תאוריה של אוטטו וורבורג סביבה חומצית מהווה מקור להיפתחות חיידקים שונים.

על מחקר זה אוטו ורבורג, קיבל פרס נובל בשנת 1931


דלקת בדרכי השתן טיפול מידי-תמר טיפול טבעי אלטרנטיבי
דלקת בדרכי השתם תזונה נכונה


טיפול טבעי בדלקת בדרכי השתן מבוסס דיאטה תזונתית נותן מענה מידי.

מחקרים מדעיים עדכניים הוכיחו שיש קשר ישיר בין חומציות הגוף והתפתחות דלקות. דוגמה למחקר זה שפורסמה בכתב Journal of Renal Nutrition מצא שדיאטות עתירות חלבון יכולות לגרום להתפתחות דלקת כליות כרונית. מחקר נוסף שפורסם בכתב העת European Journal of Clinical Nutrition מצא שתזונה עשירה בפירות וירקות יכולה לסייע בהפחתת החומציות ולהקטין סיכון למחלות מחלות לב ושבץ מוחי ודלקת.

השינויים ב-pH הגוף מתרחשים בעקבות השפעת חומרים כמו ביקרבונט(מלח), כלוריד ואשלגן.

מאחר שהחומרים הללו מגעים לגופינו עם המזון, התזונה הופכת לגורם העיקרי המשפיע על החומציות הגוף. כך מזונות כמו בשר, דגים ומוצרי חלב מעלים את החומציות הגוף, בעוד שפירות וירקות בעלי תכונות בסיס מורידים אותה. בנוסף החומציות מושפעת מכמות המזון הנצרך, תדירות בפעילות גופנית, גיל ובריאות הכללית של אדם.

תזונה נכונה היא כלי טבעי יעיל שעוזר לטפל בדלקת באופן מידי ללא תופעות לוואי.


4 просмотра0 комментариев
bottom of page